نرم افزار حسابداری و مالی

يک نرم‌افزار کلينيکي خوب بايد در عين سادگي بتواند نيازهاي پيچيده مربوط به يک مطـب و کلينيک را به خوبي برآورده سازد. نرم‌افزار کلينيک پوست، ليزر و زيبايي محصول شرکت ابتکار در عيـن سادگي و کـاربر پسـند بودن، کامل‌ترين امکانات جهت رفع نيازهاي کاربري مطب و کلينيک‌هاي پوست، مو و زيبايي را دارا مي‌باشد .

مالی

نرم‌افزار حسابداري مالي به دليل افزايش اطمينان در ثبت و نگهداري اطلاعات مالي سازمان، تسريع در عمليات ثبت اطلاعات مالي روزانه و بهينه‌سازي وقت و هزينه‌ها، امکان تهيه گزارشات دقيق و کارآمد در زماني کوتاه و افزايش بازدهي سازمان با داشتن تکنولوژي‌هاي روز ارائه شده است. از جمله امکانات نرم‌افزار مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. گروه حساب‌ها
  2. حساب کل
  3. حساب معین
  4. حساب تفصيلي 1
  5. حساب تفصيلي 2
  6. تعريف درختي سرفصل‌ها
  7. تعريف شعبه‌ها
  8. وابستگي تفصيلي
  9. تعريف گروه‌هاي تفصيلي
  10. تعريف انواع ارز
  11. ثبت نرخ روزانه ارز
  12. ثبت و ويرايش اسناد
  13. نمايش کل اسناد
  14. صدور سند افتتاحيه
  15. صدور سند اختتاميه
  16. ابطال سند اختتاميه
  17. ايجاد کد معين مشابه
  18. دوباره شماره‌گذاري اسناد
  19. تغيير کد حساب در اسناد
  20. تغيير شماره سند
  21. ادغام اسناد
  22. و گزارشات مرتبط

نقد و بانک

استفاده کارآمد از نقدينگي و پرهيز از بروز مشکلات ناشي از کمبود وجوه نقد را مي‌توان يکي از نگراني‌هاي مسئولين مالي سازمان‌ها و موسسات اقتصادي دانست. به همين خاطر است که کنترل و نظارت بر گردش وجوه نقد در موسسات يادشده، اهميت ويژه‌اي دارد.
تجربيات موجود نشانگر آن است که موفقيت چنين مؤسسات و سازمان‌هايي را مي‌بايد تا حدي مرهون مديريت شايسته‌ وجوه نقد آنها پنداشت که زمينه‌هاي لازم را براي پرداخت هاي برنامه‌ريزي شده فراهم کرده است. وجوه نقد و جريان آن در سازمان به منزله شريان حياتي است که از نتايج فعاليت اقتصادي نشات گرفته است .
اين دارايي به دليل مطلوبيت آن همواره در معرض خطر سوء استفاده قرار داشته است . استفاده بنيادي و آسان نيز براين مطلوبيت افزوده و نياز سازمانها را به کنترل مکانيزه آن افزايش داده واحساس نياز به وجود يک سيستم پاسخگو ، مطمئن و پويا را قوت بخشيده است.

در اين سيستم تلاش بر اين است که تسهيلات لازم براي مديريت بهينه‌ وجوه نقد و کنترل وضعيت نقدينگي سازمان‌ مهيا شود. از جمله امکانات نرم‌افزار مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. تعريف بانک‌ها
  2. تعريف شعب بانکي
  3. تعريف شماره حساب‌ها
  4. تعريف دسته چک
  5. تعريف انواع ارز
  6. ثبت نرخ روزانه ارز
  7. ثبت اطلاعات اسناد دريافتني
  8. ثبت اطلاعات اسناد پرداختني
  9. خرج اسناد دريافتني
  10. بازگشت از خرج اسناد دريافتني
  11. ثبت واريزها و برداشت‌هاي نقدي از حساب‌هاي بانكي
  12. ثبت پرداخت‌ها به افراد
  13. ثبت دريافت‌ها از افراد
  14. ثبت هزينه‌ها
  15. تهيه سند مالي از اسناد موقت سيستم چك و بانك

تولید

نرم‌افزار حسابداري توليدي ويژه کسب و کارهاي توليد‌ي طراحي شده است که غير‌ از امکانات عمومي بازرگاني و حسابداري، نياز به ثبت توليد محصولات خود دارند. اين نرم‌افزار به شما امکان مي‌دهد تا مديريت کامل و دقيقي بر فرآيند توليدات خود داشته باشيد، به‌نحوي که با معرفي محصولات و فرمول توليد، به‌صورت اتومـاتيک از انبار مواد اوليه کسر و به موجودي انبار محصولات اضافه خواهد شد.
اين نرم‌افزار به شما امکان مي‌دهد که با محاسبه بهاي تمام‌شده هرکالاي توليدي، بتوانيد قيمت فروش آن را با درنظر گرفتن حاشيه سود تعيين کنيد.

از جمله امکانات نرم‌افزار مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. تعريف فرمول توليد
  2. تعريف خط توليد
  3. كالاهاي انبار
  4. کالا در انبار
  5. گروههاي كالا
  6. انبارها
  7. تبديل واحدهاي كالا
  8. تعريف گروه‌هاي حساب
  9. تعريف حساب کل
  10. تعريف حساب معين
  11. تعريف حساب تفصيلي 1
  12. تعريف حساب تفصيلي 2
  13. برگه‌هاي مقداري انبار
  14. برگه‌هاي ريالي انبار
  15. سند توليد
  16. گزارشات

خرید و فروش

خريد و فروش يک عملياتي ضروري در بيشتر شرکت‌ها و در تمامي شرکت‌هاي بازرگاني مي‌باشد. عموما فروش يک کالا با قيمت بالاتر از قيمت خريد همان کالا انجام مي‌شود تا از اين تراکنش سودي نصيب شرکت شود. نرم‌افزار خريد و فروش مشخصا جهت ثبت خريد و فروش کالا با راحت‌ترين حالت طراحي شده است. برنامه حسابداري ابتکار مي‌تواند به راحتي جهت ثبت خريد و فروش کالا استفاده شود.

پرسنلي

محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان در شرکت‌ها و سازمان‌ها يکي از مهم‌ترين فعاليت‌هايي است که به دقت محاسبات نيازمند بوده و به طور مستمر مديران را درگير خود کرده است. براي از بين بردن خطاي محاسباتي و راحت کردن کار مسئولين به ارائه نرم‌افزار حقوق و دستمزد پرداختيم.

با استفاده از نرم‌افزار حقوق و دستمزد ميزان گزارش‌هاي متنوع مورد نياز مديران در اختيارشان مي‌باشد، نرم‌افزار حقوق و دستمزد علاوه بر برآورده کردن نيازهاي آن سازمان، بانک اطلاعاتي جامعي از مشخصات و سوابق هر يک از کارکنان را تشکيل مي‌دهد.

اموال

سيستم اموال و دارايي‌هاي ثابت که با هدف پوشش نيازهاي حيطه کاري اموال طراحي شده است، وظيفه مکانيزاسيون و مديريت عمليات مربوط اموال سازماني را به عهده دارد. اطلاع دقيق از محل استقرار، انجام محاسبه خسارت و استهلاک، جايگزيني، نقل و انتقال، وضعيت فروش يا اهداء اموال سازماني، از ارکان مديريت سرمايه سازمان‌ها است.

از جمله امکانات نرم‌افزار مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. تعريف گروه‌هاي اموال
  2. تعريف اموال
  3. تعريف کالاهاي انبار
  4. تعريف واحدها
  5. برگه تحويل اموال از انبار
  6. برگه عودت اموال به انبار
  7. برگه تغيير و تحول اموال
  8. برگه فروش اموال
  9. برگه اسقاط اموال
  10. تعميرات اساسي
  11. گزارشات مرتبط