پشتیبانی ابتکار

شرکت ابتکار جهت پشتیبانی از محصولات خود، یک نرم افزار پشتیبانی تحت وب راه اندازی کرده است که از طریق آن با مشتریان خود در ارتباط است. خریداران محصولات شرکت ابتکار، میتوانند برای حل سوالات و مشکلات خود به راحتی از طریق این نرم افزار، با پشتیبان های شرکت ابتکار در تماس باشند و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است نرم افزار پشتیبان ابتکار شامل نسخه وب و نسخه موبایل میباشد. از امکانات این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال تکیت به پشتیبانی

    مشتری میتواند هر گونه سوال، مشکل و یا درخواست ارتقاء در مورد نرم افزار را در این قسمت ثبت کند. تیم پشتیبانی ما در ساعات اداری، و در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و پاسخ را ارسال میکند و در صورت نیاز به ارتباط تلفنی، با مشتری تماس برقرار میکند. بهترین و سریع ترین راه برای ارتباط با پشتیبانی تیم ابتکار از همین طریق میباشد.

  • دریافت آخرین نسخه نرم افزار

    مشتریان میتوانند آخرین نسخه از نرم افزار خود را از طریق این سیستم دانلود کنند.

  • اطلاع از تخفیفات و برنامه های خاص

    در بخش اطلاعیه ها و اخبار نرم افزار پشتیبانی، می توانید در جریان برگزاری همایش ها، ارائه تخفیفات، نرم افزارهای جدید و یا امکانات جدیدی که به محصولات سابق اضافه شده است قرار بگیرید.

نسخه وب

یک راه دسترسی به سیستم پشتیبانی ابتکار، از طریق همین سایت هست. مشتریان میتوانند از داخل منوی سایت، روی گزینه ورود مشتریان کلیک کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که هنگام خرید نرم افزار به آنها داده شده است وارد این سیستم شده و به راحتی درخواست های خود را ارسال نمایند.

نسخه موبایل

علاوه بر سایت، مشتری میتواند از طریق اپلیکیشن موبایل ابتکار، خدمات پشتیبانی خود را دریافت کند. تمام امکانات موجود در نرم افزار تحت وب این سرویس در اپلیکشن موبایل نیز موجود هست. کاربران میتوانند با استفاده از سیستم چت داخل اپ، با پشتیبان های شرکت در ارتباط باشند.

چه مواردی از طریق نرم افزار پشتیبانی می شود؟

رفع مشکلات و خطاهای احتمالی

ممکن است در حین استفاده از نرم افزار به مشکلاتی برخورد کنید و یا با خطایی مواجه شوید. پشتیبان های تیم ابتکار در حداقل زمان ممکن مشکل شما را رفع خواهند کرد و این در صورتی امکان پذیر است که مشتری مشکل خود را از طریق نرم افزار پشتیبانی ثبت کرده باشد.

سوال در مورد چگونگی استفاده از نرم افزار

بعد از تحویل نرم افزار به مشتری، آموزش کامل استفاده از آن به مشتری داده میشود. اما ممکن است در حین استفاده به مواردی برخورد کند که نیاز به راهنمایی دوباره داشته باشد. از طریق سیستم پشتیبانی میتواند سوال خود را بپرسد و پاسخ پشتیبانان را ببینید.

انجام تغییرات جزیی

چنانچه مشتریان نیاز به ارتقاء نرم افزار خود با اضافه کردن امکانی به آن داشته باشند، درخواست خود را در نرم افزار پشتیبانی ابتکار ثبت کرده تا تیم فروش نرم افزار درخواست آنها را بررسی کرده و پاسخ بدهند.

شما میتوانید برای خرید نرم افزارهای شرکت ابتکار و یا سفارش نرم افزار مورد نظر خود با بخش بازرگانی شرکت ابتکار با شماره 05136108012 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از صفحه تماس با ما، برای همکاران ما ارسال نمایید تا با شما تماس بگیریم.
بعد از خرید نرم افزار ، در مرحله اول، همکاران ما نرم افزار را برای شما نصب کرده و مراحل کار را آموزش می دهند. بعد از آن شما در سیستم پشتیبانی شرکت ابتکار ثبت نام میشوید و می توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که به شما داده میشود، وارد نرم افزار پشتیبانی شده و سوال یا مشکل خود را تیکت میزنید پشتیبانان شرکت ابتکار در ساعات اداری به صورت آنلاین در سیستم حضور دارند و در همان لحظه تیکت شما را مشاهده میکنند و پاسخگو خواهند بود. در ساعات غیر اداری شما میتوانید پیام خود را ارسال کنید تا پشتیبانان در اولین فرصت به آن رسیدگی کنند. علاوه بر آن، در مواقع اضطراری میتوانید با شماره تلفن 05136108012 تماس بگیرید.
بعد از خرید نرم افزار، تیم پشتیبانی شرکت ابتکار به صورت حضوری نرم افزار در محل شما نصب کرده و به شما تحویل میدهند. همچنین تمام موارد استفاده از نرم افزار به نیروهای شما آموزش داده میشود
به ازای هر محصول زمان متفاوتی صرف میشود تا نرم افزار راه اندازی شود. نرم افزار هایی که آماده فروش هستند در حد یک هفته زمان نیاز دارند تا راه اندازی و منتشر شوند.
شما در صفحه تماس با ما، می توانید در خواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
شرکت ابتکار علاوه بر تولید و فروش انواع نرم افزار، در زمینه شبکه سازی، مجازی سازی و ایجاد امنیت در شبکه ها فعالیت دارد. علاوه بر این موارد، راه اندازی و مدیریت سیستم تلفن اینترنتی voip نیز خدمات ارائه میدهد.
تیم نرم افزاری ابتکار، در زمینه تولید نرم افزار های تحت ویندوز ، وب و اندروید و همچنین شبکه سازی فعالیت میکند.تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری، نرم افزارهای مدیریتی، نرم افزار های تاکسی هوشمند، وب اپلیکیشن ، اپلیکیشن های موبایل و طراحی سایت، تلفن های هوشمند، شبکه، امنیت شبکه و مجازی سازی از جمله فعالیت هایی هستند که در حوزه کاری شرکت قرار میگیرد.